fredag 29. januar 2016

Jeg går langsomt hjem fra skolen

Jeg går langsomt hjem fra skolen
Jeg har plaster fra i går
Jeg tenker ganske ofte
Hva er galt med dem som slår


Jeg går langsomt hjem fra skolen
Jeg stanser ved et vann
Jeg kaster store steiner
Så hardt jeg bare kan

Jeg går langsom hjem fra skolen
Jeg drøyer veien lang
Går baklengs inn i helga
Og synger bakvendt sang

Jeg går langsom hjem fra skolen
Ser mennesker som ler
Jeg folder mine hender
Og kikker opp og ber

Jeg går langsomt hjem fra skolen
Det er fint å somle litt
Jeg bestemmer over farten
Tar et lite museskritt

Jeg går langsomt hjem fra skolen
Er det lurt å gå seg bort
Min beste venn er tiden
Som tikker alt for fort

Jeg går langsomt hjem fra skolen
Jeg stopper ganske brått
Går jeg inn den kjente døra
Vil jeg garantert bli slått

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhhhhhhhhhh hjerterøsk.......